Nici eu nu am bani

Cum sa te muti cu bani putini?! | 20 Aprilie 2010

Cu totii am avut un moment in viata noastra in care ne-am schimbat locuinta sau doar o parte din ea, cum ar fi mobila sau am apelat la cineva sa ne zugraveasca casa. Acum ca e criza e mai greu sa apelezi la cineva avand in vedere ca orice serviciu costa.

Am citit pe un site al unei firme specializate in mutari niste sfaturi pentru a micsora pretul mutarii si am zis ca e bine sa va spun cate ceva legat de asta.

In primul rand, e bine sa iti faci un plan de bataie pe care sa il respecti cu strictete, asta pentru a reusi sa fii mai organizat si pentru a nu scapa nimic de sub control. Astfel, va trebui sa iti cauti o firma sau o persoana care iti poate pune la dispozitie o masina de transport, preferabil cat mai incapatoare pentru a fi necesar un numar cat mai mic de drumuri. Daca totusi ai un prieten cu un papuc si nu te costa decat combustibilul, e mai bine sa apelezi la aceasta varianta.

Pentru inceput vei strange hainele, cartile si tot ce nu risti sa se sparga in cutii de carton; cutiile le gasesti la orice magazin sau chiosc si le iei gratuit.

Urmatoarea etapa este sa iti impachetezi in hartii separate si apoi in cutii de carton fiecare pahar, cana, oglinda sau bibelou, mai exact tot ceea ce se poate sparge in conditiile unui transport mai indelungat.

Dupa ce ai terminat cu impachetatul iti mai ramane mobila.
Acum ca toate sunt aranjate, apelezi la cativa prieteni despre care stii sigur ca te pot ajuta sa iti transporti lucrurile si sa le incarci in masina.

Lucrurile de mare valoare este bine sa le transporti cu masina personala sau cu a unui prieten pentru a evita distrugerea sau pierderea lor.

Daca ai sa aduni costurile unei astfel de mutari sigur iti va iesi un pret mai mic decat in cazul in care apelezi la o firma specializata.

Spor la treaba! Maine ne intalnim cu o alta varianta de a cheltui mai putini bani.

Publicat în Uncategorized

2 comentarii »

  1. paragraful 6, randul 2: prieteni despre care stii sigur ca te pot ajuta
    grele romania…

    Comentariu de Elodia — 20 Aprilie 2010 @ 14:54

    • multumesc pentru observatie, am corectat greseala si imi cer scuze ca a aparut

      Comentariu de nicieunuambani — 20 Aprilie 2010 @ 15:06


Lasă un răspuns

About author

The author does not say much about himself

Caută

Navigare

Categorii:

Links:

Archives:

Feeds

