Nici eu nu am bani

Ziua copilului….din mine | 1 Iunie 2010

Nu am mai scris de ceva vreme pe blog, imi cer scuze pentru asta, dar minunata veste ca veniturile vor fi taiate cu 25% m-a cam facut sa imi dau seama ca e mult prea greu sa traiesti intr-o astfel de societate, mai ales cum vroiam eu sa fac acest lucru: neafectat de criza.

Revenind, astazi este Ziua Internationala a Copilului, asa cum se numeste oficial; un prilej de bucurie pentru cei mici dar si pentru noi, cei putin mai mari dar care inca mai simtim copilaria aproape.

Asa ca astazi nu vorbim despre bani, despre probleme; astazi suntem copii, astazi nu avem griji, vedem noi maine:)

Publicat în Uncategorized

1 comentariu »

  1. La multi ani copiilor din noi si sa nu ne pierdem lumina, pofta de viata si de „joaca” de-a oamenii mari.

    Comentariu de zicevadestept — 1 Iunie 2010 @ 12:53


Lasă un răspuns

About author

The author does not say much about himself

Caută

Navigare

Categorii:

Links:

Archives:

Feeds

